ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

H διεύθυνση των καταλυμάτων παρακαλεί τους πελάτες να ενημερώνουν έγκαιρα με γραπτή επικοινωνία για τυχόν αλλαγές ή ακυρώσεις που αφορούν στην κράτησή τους το συντομότερο δυνατό.

Σε περίπτωση ακύρωσης, η πολιτική μας είναι η εξής:

Σε περίπτωση ακύρωσης της κράτησης σε διάστημα μεγαλύτερο των 14 ημερών πριν την προγραμματισμένη άφιξη, δεν υπάρχει οικονομική επιβάρυνση και συνεπάγεται την από μέρους του ξενοδοχείου επιστροφή τυχόν προκαταβολής.
Για ακυρώσεις κρατήσεων σε διάστημα μικρότερο των 14 ημερών πριν την προγραμματισμένη άφιξη, ο πελάτης χρεώνεται το 100% της συνολικής παραμονής με βάση την κράτησή του.

Σε περιπτώσεις ακύρωσης κατά την άφιξη, κατά τη διάρκεια της διαμονής, ή για μη εμφάνιση στο ξενοδοχείο (no show), ο πελάτης χρεώνεται το 100% της διαμονής με βάση την κράτησή του.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε ακύρωση της κράτησης ή να μεταβάλλει, υποκαταστήσει ή να αποσύρει οποιαδήποτε υπηρεσία, εγκατάσταση ή παροχή χωρίς προειδοποίηση, εάν αυτό είναι απαραίτητο. Σε αυτήν την περίπτωση, το ξενοδοχείο υποχρεούται να επιστρέψει το σύνολο του ποσού που έχετε καταβάλει για την κράτησή σας, ενώ θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας εξασφαλίσει διαμονή σε άλλο κατάλυμα της ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας, στην ίδια πόλη που να προσφέρει παρεμφερείς ανέσεις και παροχές.

H χρέωση γίνεται είτε με τραπεζική κατάθεση ή με πιστωτική κάρτα την ώρα της κράτησης.

Το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε χρέωση του 100% της κράτησης σε περίπτωση μη-εμφάνισης χωρίς πρότερη ενημέρωση.

Η κράτηση αφορά σε τύπο δωματίου για την διάρκεια της διαμονής σας, και όχι σε συγκεκριμένο δωμάτιο. Εάν χρειαστεί να σας μεταφέρουμε σε διαφορετικό δωμάτιο του οποίου η τιμή είναι χαμηλότερη από αυτήν της κράτησής σας, το ξενοδοχείο υποχρεούται να σας επιστρέψει την διαφορά.